هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی که به آن schwag, swag و tchotchke می گویند محصولاتی هستند که با چاپ لوگو و یا شعار برند شما در برنامه های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرند.
هدایای تبلیغاتی عموما با هدف تبلیغ یا تصدیق نام تجاری شرکت در نمایشگاه ها و کنفرانس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تاریخچه هدایای تبلیغاتی

اولین محصولات تبلیغاتی دکمه های یادبودی در ایالت متحده زمان برگزاری انتخابات ژورنال واشنگتون سال ۱۷۸۹ بودند. در اوایل قرن نوزدهم، برخی از تقویم های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گرفت اما هیچ سازمانی برای ایجاد و توزیع اقلام تبلیغاتی آن وجود نداشت .
امروزه در ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، ایرلند، استرالیا و نیوزیلند، سازمان ها عمدتا کالاهای خود را از طریق شرکت های توزیع کننده کالاهای تبلیغاتی خریداری می کنند. این توزیع کنندگان “مشاوران تبلیغاتی” یا “توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی” نامیده می شوند.

اهداف هدایای تبلیغاتی

  • معرفی برند به مخاطب

  • افزایش روحیه کارکنان

  • تثبیت چهره برند

  • معرفی برند به اطرافیان مخاطب

  • معرفی محصول جدید

زمان مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی

تبلیغات نمایشگاهی

شما می توانید در یک نمایشگاه حضور داشته باشید این یک روش قدرتمند برای جلب توجه میان رقباست.

جلسات

پس از پایان جلسه اهدای یک هدیه مناسب می تواند بیان گر تشکر و احترام شما خارج از بحث کاری  باشد.

همایش ها، کنفرانس ها و مهمانی

در همایش ها و کنفرانس ها یک هدیه می تواند حال و هوا را تغییر دهد یا یک یادگاری پس از رویداد مهمان نوازی شرکتی بسیار موثر خواهد بود

افتتاحیه و رونمایی

در افتتاحیه شرکت و یا رونمایی محصول جدید با یک هدیه کاربردی برند شما در یاد ها خواهد ماند.

هدیه به گروه

در کار های تیمی می تواند به تقویت روحیه تیم کمک کند. به عنوان مثال اهدای یک تی شرت به اعضای تیم نه تنها باعث یکپارچگی می شود بلکه مبلغ برند شما خواهد بود.

هدیه به پرسنل

هدایا تبلیغاتی نه تنها مبلغ شما هستند بلکه می توانید از کارکنان خود به وسیله این ابزار قدرتمند تشکر کنید تا روحیه ایشان افزایش یابد.

۱۰ نکته در انتخاب هدایای تبلیغاتی از نگاه street directory

۱٫ هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که از آن خوششان می آید

بهترین تست اینکه آیا مشتری یا مشتریان شما با یک هدیه انگیزشی یا تبلیغاتی خوشحال خواهند شد احساسات خود شما در مورد آن هدیه است. اگر فکر می کنید این یک هدیه خوب و کم هزینه است شانس این وجود دارد کهکه مخاطبان دقیقا مشابه آن را ببینند.

۲٫ هدایای شرکتی را که به آنها افتخار می کنید انتخاب کنید

با قرار دادن نام شرکت بر روی هدیه به یاد داشته باشید که مشتریان شما شرکتتان را با هر هدیه ای که نام شما را حمل می کند، مرتبط می کند. هنگامی که اقلام تبلیغی رایگان را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که مواردی را انتخاب کنید که از شرکت شما خوب صحبت می کنند.

۳٫ بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که دریافت کنندگان شما روزانه استفاده خواهند کرد

اگر هدف کمپین هدایای شرکت شما این است که نام خود را در ذهن مشتریان خود حفظ کنید، اقلام مفید را که مورد استفاده روزانه هستند انتخاب کنید. بعضی از نمونه های خوب، فنجان قهوه، برنامه ریزان شخصی و ساعتهای دسکتاپ است.

۴٫ نام خود را در هدایای شرکتی قرار دهید

هر هدیه تبلیغاتی نباید اسم شما را حمل کند، اما اکثر اوقات می تواندبدین منوال باشد. در مورد دادن هدایای تبلیغاتی به موارد خاصی که بازر کوچک کسب و کار شما هستند، مراقب باشید؟ ممکن است به عنوان خود بی شرمانه در نظر گرفته شود. در اکثر موارد،چند حکاکی کوچک یا چاپ لوگوی کوچک مناسب است و یک هدیه تبلیغاتی حرفه ای را خواهد ساخت.

۵٫ اگر امکان این مورد وجود دارد، یک مورد مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید

اگر قصد شما در ارائه هدایا به منظور به رسمیت شناختن نام تجاری شرکت خود است، پس شما باید چیزی را که با کسب و کار شما مرتبط است را انتخاب کنید تا بتوانید ارتباط بیشتری در ذهن مشتریان ایجاد کنید. یک فروشگاه سخت افزار که ارائه دهنده دستگاه های اندازه گیریست؟ بهتر است هدیه ای انتخاب کند که در زمان اندازه گیری مخاطبان را به یاد شرکت اندازد.خودکار تبلیغاتی این تاثیر را بر مشتریان نخواهد داشت.

۶٫ هدایای شرکت به مدیران و همکاران باید شخصی اما نه خیلی شخصی باشد

اگر هدایای شرکتی را به مناسبت تعطیلات، رویداد یا رویداد شخصی اهدا کنید، باید هدایایی را انتخاب کنید که برای استفاده شخصی به جای استفاده حرفه ای اهمیت دارد.که مناسبت برای دفترچه یادداشت های چاپی یا تشک های شنا نیست. مواردی را انتخاب کنید که گیرنده هدیه شخصی از آن استفاده کند. یک حلقه کلید حکاکی شده، یک درایو USB که همه آن موارد را در بر می گیرد.

۷٫ هنگام انتخاب هدایای تبلیعاتی، هدف خود را در نظر بگیرید

همیشه یک دلیل برای دادن یک هدیه وجود دارد و این دلیل کمک خواهد کرد مواردی را که شما انتخاب می کنید را هدایت کنید. هدایای تبلیغاتی که به معنای افزایش شناسایی نام است، احتمالا بسیار متفاوت از هدایایی است که برای تشکر از شرکتهای سرمایه گذار و یک رویداد غیرانتفاعی تشکر می کنند.

۸٫ هدایای شرکتی را یک عنصر ثابت در بودجه شرکت کنید

هدایای شرکت بیش از اندازه یک احساس خوب دارند. در برخی از کسب و کارها، هزینه های مورد انتظار و پذیرفته شده برای کمک به روابط بین شرکت ها و بین همکاران می باشد.حفظ مشتری، تبلیغات یا «ارتقاء کسب و کار»مطمئن شوید که برای آنها بودجه دارید.

۹٫کمک های استثناییتان را با هدایای تبلیغاتی را تکمیل کنید

بارها در طول سال وجود دارد که به کارکنان، مشارکت کنندگان و مشتریان کمک های استثنایی را می کنید. این کمکها را با یک هدیه تکمیل کنید که باعث می شود تقدیم شما ملموس باشد. برای یک کارمند، تأثیر تقدیر را با ارائه آن به صورت عمومی دو برابر کنید.

۱۰٫ در هنگام انتخاب با متخصص و طراحان هدایای تبلیغاتی کار کنید

با یک کارشناس متخصص و حرفه ای در یک شرکت که متخصص در تهیه هدایای تبلیغاتی و شرکت های بزرگ است، کار کنید. شرکت های بهتر از حسابداران با سال ها تجربه هستند که به شما کمک می کند انتخاب های خوبی داشته باشید و به هر مرحله از سفارش خود کمک کنید.

نقش مستر گیفت در هدایای تبلیغاتی

مسترگیفت با چنین سال تجربه در ضمینه تبلیغات و برندینگ نه تنها آماده ارائه مشاوره به شما در این ضمینه می باشد بلکه با آماده سازی انواع پکیج هدیه تبلیغاتی و تولید سفارشی هدایا با امکان چاپ برند شما در خدمت شماست.